Saturday 5 January 2013

IMPIANKU...

Assalamualaikum dan selamat pagi sume...dh lama x update blog ni al maklum lh cbuk sangat nge kerja2..kerja aper ea..huhuhu..Alhmdulillah aku bersyukur sangt rezaki yang Allah berikan kepadaku..aku dpt tawaran menjadi seorang pendidik yang selama ini merupakan impianku untuk menjadi seorang ustazah...terima kasih banyak2 kpd Mek n Ayah,berkat  doa mereka untuk melihat anak mereka berjaya tercapai...Alhmdulillah...Ayahku ingin sangat aku menjadi seorang ustazah n skrang Allah telah mkbulkannya...time kasih mek n ayah..tie sayanggggggggggg sangt2  mek n ayah...

Tanggal 2.1.2013 merupakan tarikh yang aku xkn lupa sbb hari itu merupakan hari pertama aku melapor dia sebagai seorang guru...hihi..betul ke ni...cm xcye lak...sebelum dtng cni berat hati untuk meninggalkan mek n ayah..tpi demi masa depanku dan harapan mereka, aku melangkah dengan Bismillah..sesungguhnya aku ingin menjadi seorang pendidik yang mendapat keredhaan Allah SWT didunia dan akhirat...aku akan laksanakan tangggungjawab dan amanah yang diberikan....

SK JENGKA 10...itulah tempat yg akan aku berkhidmat...Insyaallah segala ilmu akanku sampaikan kepada pelajar2ku....kepada sahabat2ku yang sama2 berjuang selamat menjadi seorang pendidik yang berjaya didunia dan Akhirat...Insyaallah...Ameen...sayang kamu semua...hihi


No comments:

Post a Comment